wymiana licznikow energii elektrycznej

wymiana licznikow energii elektrycznej

 

Keep Your pociągu na tor z odpowiedni model Train Track

Wszystkie pociągi muszą mieć ścieżkę do pracy na. W związku z tym; bardzo ważne jest, że podczas budowy układu torowego model pociągu, który służy dobrej drodze do właściwej pracy. Jeśli modelowanie w epoce pary, trzeba będzie stół obrotowy lub utworu Y, aby włączyć swoją lokomotywę dookoła. Lokomotywa Diesel Electric można uruchomić w dowolnym kierunku. Gdy chodzi o promieniu krzywych to wszystko sprowadza się do sprawdzianu jesteś modelowania.

Podczas modelowania w N prześwit toru, główne krzywe linia powinna mieć przynajmniej promień 11.25 ". Im większy promień, tym lepiej lokomotywy będą negocjować zakręty, szczególnie przy pełnej prędkości. Jeśli krzywe są zbyt ciasne lokomotywa może wiązać lub nawet wykoleić.

Teraz spójrzmy na torze kolejowym skali HO. Jeśli modelowanie w parze wszystkie silniki 4-8-4 potrzebują co najmniej "promień. Również 2-8-4 i 2-10-4 potrzebują co najmniej 22" 22 promień. W 2-8-0s, 2-6-2s, 0-6-0s i 4-4-0s lokomotywy muszą mieć minimalny promień 18 ". Większość diesla lokomotyw elektrycznych w Ho miernika musi mieć przynajmniej promień z 18 ", z wyjątkiem dla EMD DDX40AX musi mieć przynajmniej 22" promień. Ponadto, większość przełączników w Ho skrajni mogą negocjować krzywą 15 "promień.

Utwory O cechowania nie są mierzone przez promień, ale średnicy. Na przykład, 0-27 oznacza, że ??utwór ma średnicę 27 ". Większość samochodów ulicznych O cechowania może obsłużyć 0-27 krzywą. PA-1, E7, General Electric Dash 9, Fairbands-Mojżesz U33C, FP45, SD45, SD90 i General Electric Amtrak lokomotywa wszystkim potrzebujemy średnica krzywej O-31. Natomiast FA-1, F7, F3, Baldwin Shark, GP9, General Electric Dash 9, GP38, BL2, N W-2, General Electric 44 Ton, lokomotywy wszystkim potrzebujemy średnica krzywej o-27.

Artykuł napisany przez: